12 Şubat 2009 Perşembe

Aradım Aradım Bulamadım

Google Analytics'in en güzel yönlerinden biri de, eğer blogunuza veya web sayfanıza bir arama motoru üzerinden gelindiyse hangi aramalar ile gelindiğini göstermesi. Blog dünyasında bu aramaları yazan bir çok kullanıcı var. Benim de canım çekti. Neticesinde bloguma ulaşılan bir kaç google aramasını yazmak istedim ben de. Buyrunuz;

Orospu İtirafları: fantastik biçimde bloguma ulaşılmasını sağlayan bu aramanın, burada sonuçlanmasının nedeni orospu bir anının itirafları başlıklı yazım olsa gerek. Azımsanmayacak derecede ziyaretçim bu arama ile gelirken bloguma, kafalarında kurdukları fantazileri ertelemek zorunda kaldılar muhtemelen. her birini kucaklıyorum. :)

teletabi üç ayak izle: teletabi aramaları çok geçiyor raporda fakat bununla arayan ve bloguma ulaşan sevgili kullanıcının ne kastettiğini anlayabilmiş değilim. "teletabi izle" tamam da o üç ayak ne oluyor acaba. Üç ayak deyiminin her yöne çekilebilecke anlamları var dilimizde.

acımasız çekip giden zamandan kalan sadece hangi film repliğidir: oyy oyy oyyy. google ile muhabbet eden arayıcı modelinin olum olası hastasıyımdır. Bu arkadaşa hiç bir şey demiyorum.

ateşli video: Vay yavrum vay. Ekran karşısına geçmiş, küçükken emanuelle izleniği gibi kendini hazırlamış ve ateşli videolar için aramaya başlayıp buraya ulaşmış. Hangi yazıma ulaştığını çok merak ediyorum ateşli video sayesinde. Ateşi sönmüşse özür diliyorum kendisinden :)

blair waldorf orospu: Memleketin içler acısı halinin tipik bir yansıması. blair waldorf gibi karakterler direk zikilecek gözle bakılan orospu oluveriyorlar memleketin bakış açısında. Gossip Girl izleyen erkek modellemesinin genel yansımasını yansıtan bu arkadaşa teşekkür ediyor hayallerinde Blair Waldorf ile güzel intercourselar diliyorum.

brezilya nın medeniyet görmemiş insanları: slşfklsfksşafkslşaf. Allah belanızı versin diyecek sandım. Öyle sert bir arama yapmış ki arkadaş. O yer taglı yazılarımdan Brezilya ile ilgili olana ulaşmış muhtemelen.

birini sevdim onun olmayı klibi: böyle bir şarkı mı var bilemedim. Eğer lehçe değilse bu arkadaşın da muhteşem türkçesinin gözlerinden öpüyorum.

charlotte ve faraday arasında aşk olabilir mi: İşte google ile rakı sofrası muhabbeti yapan en sevdiğim arayıcı modellerinen biri. Azılı bir lost izleyicisi. Lost seveni biz de severiz.

deniz seki sahici şarkısında anlatılmak istenen: Ben de anlayamadım sevgili kullanıcı. Ritm güzel, şarkı güzel, sözler sırıtmıyor. Sözler müziğe çok uygun oldugundan nitelikleri ikinci plana kalıveriyor.

dido toparlamış: Evet toparlamış. bu arama ile bloguma ulaşan kullanıcı, görüyorum ki fikirlerini google a onaylatmaya çalışıyorsun. En sevdiğim arayıcı modeli sınıfındasın cansın.

erkek kazakları kaldığımı: ne demek istediğini bir ara bana da anlatırsan bu aramayı yapan kullanıcım, pek fazla memnun edeceksin şahsımı.

film gibi porno: Konulu porno diyoruz ona sevgili arayıcı. Bir daha ararsan direk bu sayfaya ulaş ki uğraşma kavramlar üzerinde.

gossip girl kaç sezon: Bilemiyoruz. İzlerseniz beş sezon sürecek gibi google ile muhabbet eden arayıcı.

ilk orospu: Bu aramayı yapan arkadaşın hayal dünyasına hayran kaldım. Hiç birinizin aklına geldi mi ilk orospu kavramı. Benim hiç gelmemişti bu aramayı görene kadar. Aradığını blogumda bulamadığın için çok üzüldüm fikr-i alemi geniş arayıcım ve okuyucum.

istanbul arkadaşlıktan çıkış: Şahane bir arama örneği bence. O yüzden aldım. Hem ne aradığı anlaşılamayacak kadar şifreli kelimeler seçilmiş hem de aradığını tam olarak bulmasını sağlaycak keywordler. Bravo sevgili arayıcım.

kate richmond porno filmini izle: Kate Richmond kim lan. Ve buradan bir çift söz de google a. Hangi şahane algortima ile bu kullanıcıyı bloguma ulaştırdın iki gözüm? yoksa ben de arama bölümüne yazıp seninle muhabbet mi edeyim.

kavgaya gideceğim dinlediğim şarkı: Gaz alma meraklısı arkadaş. Birazdan kahvedne adam toplayacak ve akabinde hep birlikte o şarkıyı dinleyip önlerine gelene kafa göz dalacaklar.

mabet nedir? kısaca: Google bak tamam cevap ver ama akademik yayınlar gibi olmasın rica edeceğim. Kısaca.

nurhan ör düğün hereke: He canım. Düğün görüntüleri blogumda. Ben de nurhan ör'ün eşiyim zaten. Hangi yazıma ulaştığını çok merak ediyorum. Google sana da hiç bir şey demiyorum canım.

porno izle keyifle: arkadaş blogum çok mu pornografik anlamadım ki ben. Keyifle porno izlemenin şartlarını googledan arayan bu kullanıcıya da sevgilerimi gönderiyorum. Keyifli saatler diliyorum.

sevişmek istiyorum: Tamam canım. bloguma geldiysen kesin sevişirsin. Düz duvara tırmanmamak kaydıyla tabi.

rüyada orospu göemek nedir: yazım hatası yok. O kadar korkmuş ve heyecanlanmış ki, aramayı bile yanlış yazmış. Nasıl gördüğünün önemi var bence sevgili arayıcım.

reyhan karaca seçtiğimiz filmleri birer birer: sevgili arayıcım; o şarkıyı Reyhan Karaca değil İzel kızımız söylüyor. İsmi de ışıklı yol. Hadi sana bir kıyak geçiyorum. Sevgiler.

Saç Kazıt: Tamam!

telebatia köprüsü filmi hakkında bilgi: Offf offf offf. Sana ne desem bilemedim. böyle bir karmaşa çok nadir görülür hayatta. Sevgili okuyucum olur da bir daha sayfama uğrarsan o filmin adının "Terabithia Köprüsü" olduğunu belirteyim. Yapma böyle şeyler.

teletabi izlemeleri: Bu arayıcıma bir yerli malı haftası şiiri ile seslenmek istiyorum(inspired by ssg);
Ne de güzeldir teletabi izlemeleri
Efil efil yurdumda harcandı milletim neleri neleri
Cennet vatanımda sevgiyle dolu anlardanır
Bir hevesle yapılan teletabi izlemeleri

teletabi nasıl yapılır: Tarifi veriyorum sevgili arayıcı. Önce marketten iki kilo un ve bir paket bulgur pilavı alıp soğanları pembeleşene kadar kızartıyorsunuz. Sonra daha önce dilimlediğiniz domatesleri karışıma ilave ederek afiyetle yiyorsunuz.

teletabi oyunları hem içerden hem dışardan: Sağlı sollu ataklar bunlar sevgili arayıcım. hem penaltı hem gol. Seni İlker Yasin'e yönlendiriyorum.

teletabilerin güneşin açtığında kalması: Ne demek istemediğini anlamasam da sen gittin ve ben kaldım hala o güneşin açtığı vakitte sevgili arayıcım.

the better sex guide to the kama sutra: Aynı isimli bir porno film var. Oradan detaylı bilgileri edinebilirsin sevgili arayıcım :) Bu arama ile nasıl benim bloguma ulaştığını google bana anlatsın rica edicem.

vega nasıl geçilir street fighter: ulan Vega en kolay bölümlerden biridir. Allah seni kahretmesin. git oynama bir daha bu oyunu.

yeşil çam poro filmler: Arkadaş sol elin klavyede değil herhalde. Bu nasıl bir aramadır çocuğum. Az oksijen de beynine gönder, öyle ara rica edicem.

özel orospu +18 itiraflar: Özel orospu ne ki?

ısırarak sevişme: Ulan bunları görünce bloguma bakıp adult forum tadı alıcam yemin ediyorum. Sevgili arayıcım morarmalara dikkat etmen gerekir. Özellikle boyun kısmı morluklarını gizlemek özel çaba ister. Ha bana kalsa hiç saklama ama toplumda "sevişmiş lan bu" "vay şerefsiz" gibi tepkiler oluşabiliyor. Dikkat

Evet şimilik bu kadar efenim. Belki daha sonra güncel aramalar ile devam edebilirim. Şu aramaları gördükten sonra, porno tadında olan blogumda keyifli vakitler diliyorum.

7 yorum:

KaRaMeL dedi ki...

Tam bi komedi olmuş.
çok güldüm..:))gOOgle ile konuşmak bu kadar ilginç olabiliyomuş demekki.

NN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
NN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
NN dedi ki...

edepli bir blog değil miydi burası :) güldüm valla. bu arayıcılar olmasa neye güleceğiz değil mi :P.

( düzgün yazayım diye silip durdum yorumu bilgine teletabi bey )

ஐ๑renklikalem dedi ki...

çok uzun zamandan beri benim de yazmak istediğim bişeydi bu:=) hatta sürekli yaptığım bişey bu ne diye aramışlar da yürüyüp gelmişler bu diyarlara deyi. çok da eğlenceli şeyler çıkıyor, işte nitekim gördüğümüz gibim.

rüyada orospu görmek bambaşka olmuş yalnız hhjdfgdhsf =O)

teletabi dedi ki...

@Karamel: Google ile konuşan arayıcılarıma bayılıyorum.

@NN: Gösterdiğin özen için teşekkürler :)

@renklikalem: Rüya tabirleri kitabında da yazmıyor ki hay allah. Herhalde benim blogumda yazacağını düşünmüş google dlkşsfklsşa

ELBİSTAN TÜMENİ(Burcu GEROĞLU) dedi ki...

http://hanifgundem.blogspot.com/2009/02/deniz-sekiye-kokoin-komplosu.html

deniz sekiye kokoin komplosu

selam selam
Milli mutabakat hükümeti Sanat-kültür ekibinde yer alan yönetmen Serdar SEKİ nin kardeşi sanatçı Deniz SEKİ ye kokoin komplosu yapıldı.

Gözlem oyuncak yönetim kurulu başkanı Demokrat parti büyükçekmece ilçe başkanı ve Küçükçekmece belediye başkan adayı olan Turan BAŞARANOĞLU na tam destek verdiğini açıkladıktan iki gün sonra kokoinden gözaltına alındı.HDCF olarak partileşme sürecimizi tamamlayamadığımızdan yerel seçimlerde HDCF yanlısı adaylara destek vereceğimizi açıklamıştık


Seki’nin işleri birer birer iptal ediliyor

Deniz Seki’nin gözaltına alınması daha önceden anlaşma yaptığı konser ve organizasyonların iptal edilmesine neden oldu. Ünlü şarkıcının geçtiğimiz hafta bir bankayla reklam çekimi için yaptığı sözleşme son anda feshedildi. Sevgililer Günü’nde Kıbrıs’ta Jasmine Court Otel’de sahne alacak olan Seki’nin yerine Sabataist Yeşim Salkım ile anlaşıldı. Seki 2001 yılında da aynı iddialarla karşı karşıya kalmıştı. İnsanların kendisine iftira attığını söyleyen Seki “Tırnaklarımla kazıyarak bu yere geldim. Bu iddialar yüzünden 4 tane işim iptal oldu. 50 bin TL zarardayım”
demişti.

Yargının kararını bekliyoruz
HDCF GENEL BAŞKAnI DOC ASLI ALBER
Gönderen ELBİSTAN TÜMENİ(Burcu GEROĞLU) zaman: 09:35