28 Mayıs 2009 Perşembe

Anahtarlık

* Şu dünya üzerinde sevmediğim sözlerden biri de "kızmayacaksan sana bir şey söyleyeceğim" şeklindeki virus gibi yayılan sözdür. Böyle söylendiği anda kızmaya başlamış oluyorum çoktan zaten.

* Bazen, gece uykusuz kalınmıştır. ya hiç uyumadan ya da maksimum 90 dakika civarı uyuyarak işe veya gidilmesi gereken yere gidilir. Akabinde ilginç bir biçimde o uykusuzluk, ilgili işi yaparken yoğunluğunu kaybeder, garip bir dinçlik hissi peydah olur. Akabinde otobüsle veya herhangi bir araç ile eve dönerken saklandığı yerden çıkıp dünya üzerindeki en tatlı kısa uykularından birine sürükler insanı. bir saatlikse yol, gözleri kapatma ve açmak ile inilmesi gereken yerde olmak arasındaki zaman anında geçmiş gibidir. daha da ilginç olanı bu uyku eve gelinince bir süreliğini yeniden köşesine çekilir(bir saatten kısa bir süre bu). bu sahneyi seviyorum ben; Anahtarlarla kapı açılır, uyunulmadığı için çok uzun bir gün geçmiş gibi hissedilir ama saate bakıldığında henüz 12.16'dır. İçeriye girildiği anda anahtar elde şöyle durup etrafa bakmak ve henüz akşam olmadığını görme sahnesi pek huzur veriyor bana.

* Yeni demlnmiş çay kokusunu pek seviyorum. Vazgeçemeyeceğim bitkilerden biri herhalde çay.

* Lahana turşusu olsa da yesek.

* Tamam acıktım ben yine.

5 yorum:

Zenciörgüsu dedi ki...

sabah ne güzel oluyor o çay kokusu.mutfak penceresindeki buharı,yanında kızarmış ekmek kokusu hafiften,bakkal peyniri,gazete..:)

bizim o taraflı olsan anlayacağım bu lahana aşkını ama diilsin,yinede seviyosun negzel :)

teletabi dedi ki...

Çay + Kızarmış ekmek ikilisi fevkaledenin fevkinde B. Daha cümleyi kurarken burnum etrafı kokluyor kendi kendine :)

Sizin taraf neresi ki? Ayrıcana lahana en evrensel sebze bence. Bir sebzeye bu denli yanık olacağım aklıma gelmezdi.. Mukadderat :)

Zenciörgüsu dedi ki...

karadeniz,trabzon,sürmene :)
karalahana dolması..gnam gnam :)

teletabi dedi ki...

Gnam gnam da ilginç bir efektmiş. bir saattir gnam gnam diye ses çıkartarak kahvaltı etmeye çalışıyorum lfkaslşkfksalş. Şahane :)

Zenciörgüsu dedi ki...

gnam dsklfjlajfgnamldfjdk