4 Mayıs 2009 Pazartesi

Aradım Aradım Bulamadım #3

Merhaba sevgili blog okuyucuları ve pek sevdiğim arayıcılarım. google analytics nisan raporu ile karşınızdayım. Geçen ay resmen porno blog olarak nitelenen bloguma bu ay içerisinde, yine birbirinden güzel fantezileri olan, rakı masasında google ile can ciğer kuzu sarması muhabbeti eden ve anlayamadığım bir biçimde google ın bloguma ulaştırdığı arama örnekleriyle karşınızdayız efenim. 32 kısım tekmili birden burada. buyrunuz;

Porna bedava , porna filimleri, porna film, porna izle, aradğım pornayı bulamıyorum, deniz sekinin porna filimleri: Evet böyle toplu biçimde yazmak istedim porna yazan arayıcılarımı. gerçekten yüksek sayıda ve bu ay artarak geliyorlar. Pornalara gelesiniz. Ayrıca bir istatistiğe göre porna yazanlar aynı zamanda "filim" yazanların büyük bir kısmını oluşturuyor. Kökten bir sorun olduğunu düşünüyorum

porno filmi bulamıyorum: sevgili arayıcım sana hiç bir şey demiyorum. İnternet kocaman bir pornografik çöpe dönmüşken hiç bir şey bulamaman karşısında ne söyleyeceğimi şaşırdım. en azından porno yazmayı becerebildiğin için sana şunu söylemek istiyorum. Halin tavrın zeki müren dinleyip içerken karşına googleı almış ve "bulamıyorum ulan bulamıyorum" diye dert yanar gibi. Google ın bu durumda diyeceği şey "bence sen de haklısın abi" olur. Şerefe canım.

alexander rybak çok tatlı: Evet benim de gözlemlerim, kendisinin karşı cinste libido arttırıcı etki yaptığı şeklinde. Peki, sen google ile muhabbet ederek alexander rybak ın tatlılığını ona onaylatmaya çalışıyorsun ve cansın. Çok seviyorum sizleri google ile sohbet eden arayıcılarım.

angelina.cuz.sex.filmi: Cuz nedir burada onu ben şeyedemeim tam olarak. Aralara nokta koymandan aradığın filmin divx formatında olduğunu varsayıyorum canımın içi.

aylin livanelinin ilk parçası okulu asardık: Burada da mantıksız bir arama olduğunu sezinliyorum sevgili arayıcım. hani bazı davetlerde çeşitli entelektüel sohbetlerde "biliyorsunuz david lynch bunu elephant man de anlatmıştır" gibi bir örneğimizdeki "biliyorsunuz" sözü gibi, senin "ilk parçası" şeklinde bunu google a söylemen.

bi porno bulamadım: "Üzülme be abi bu da geçer" mi desin sana google ne desin?

blogger da şarkı çalmak: yapma bunuuu yapma bunuuuu.

brezilyadaki rio karnavalındaki açık kadınlar: Bu açık kadın sözüne fena ayar oluyorum. Açık kadın kapalı kadın. Bu ne lan?

büyük teletabi: Beni gaza getirmeye çalışıyorsun sevgili arayıcım farkındayım. Asıl sen büyüksün baba!

canavar ve yaratığın birleşmesi: Pekala, eğer tanrı inancın varsa canavarın bir yaratık olduğunu varsayman gerekiyor sevgili okuyucum. Buradan çıkarımımı yaparsam, canavarın herhangi bir canlı ile birleşmesinden doğacak çocuklarının ilkokul eğitiminin ne kadar masrafa çıkacağını arıyorsun. Kolay gelsin

cedric ve chen in dillere destan aşkları: Ah be arayıcım. Duyduğuma göre son bölümlerde Chen in o eski çekiciliği kalmamış. Bu efsanevi aşk çatırdamaya mı başlıyor bilemiyorum. Öyle olursa yakarız bu gezegeniiii, yakarıııııız.

damages jenerik şarkısı indirme: tamam indirmem.

ekşi sözlük medwyn goodall: Bu da bir başka şaşırdığım nokta. Ekşi sözlük gibi pek güzel arama fasiliteleri olan sitelere gidip aramak yerine google a site adı ile birlikte yazmak. Hayır madem sözlükte arıyordun, benim bloguma niye geldin. Bilemedim ben.

en orospu itiraflar: Orospuluğun metrajı var sanırım. Çatla şekerim, ben senden 50 santim daha orospuyum. Ben en orospuyum. "En orospu" nasıl bir mantık onu da google anlatsın bizlere.

filefactory ck.part3.rar: Bu aramayı benim bloguma yönlendirmeyi nasıl başardın öğrenmek için can atıyorum googlecığım. Bu algoritmayı yazanlar eminim ki tüm dünyayı kontrol etmeye yarayacak o silahı da bulacaklardır.

film karakterlerini nasıl: bkz=> otoban kenarında ebegümeci toplayan yurdumun cefak

halka nasıl çevrilir? : Hemen anlatıyorum sevgili arayıcım not al. Öncelikle özgün bir konusu olan, herhangi bir japon gerilim filmi bulunur. bu filmin özelliği daha önce pek dile düşmemeiş olmasıdır. Yoksa arakladığınız çok konuşulur. filmi bulduk mu? He tamam. akabinde onu kendi kültürümüze uyarlarız. İşte halka böyle çevrilir.

http://rapidshare.pireti.com : Bu da sinir oluğum başka bir mevzu. google a site adresini yazmak. Gerçekten bunun mantığını ben anlayamıyorum. Ayrıca rapidshare pireti aramasında kullanıcımın ne aradığının da merakı içerisindeyim nacizane. Acaba S'i mi arıyordu ama neden rapidshare den aratsın. Çok karmaşık ve çözümlenmesi zor bir arama bu.

irak sekis film: Allah seni kahretmesin.! Umarım buradaki irak, ülke olan ırak değil de uzaklığı betimleyen ıraktır. Ona da genelde sanal seks diyor yeni nesil söyleyeyim sevgili arayıcım. sekis ile, pornografik aramlarda yapılan yazım hatalarına bir yenisini eklediğin için de minnettarım sana.

kafayı seyirmesi bir samsunspor taraftarı: Şimdi google bana şunu ara, "kafayı seyirmesi" demiş ve ola ki bir yere ulaşırsa da imzasını bırakmak için bir samsunpor taraftarı şeklinde imza bırakmış sevgili arayıcım. Bu hafta Sakaryaspor - Samsunspor maçını izledim. Bence ligde kalmayı hakediyorsunuz.

Kim basinger sevişmeleri: Bir yerli malı haftası şiiriyle seslenmek istiyorum sana da sevgili arayıcım;
Ne de güzelir kim Basinger sevişmeleri.
Efil efil yurdumda, taştandır köyümün çeşmeleri,
Şu cennet vatanımda herkesin izlemesi gerekendir
google dan bulunmuş kim basinger sevişmeleri
(Selam verme hareketi)

manuela nın birinci bölümünü izlemek istiyorum: Tamam canım.

miramax dünyaları yaktım ayna: Bu kadar alakasız kelimenin bir şarkı ve plak şirketinde bir araya gelmediğini ummak istiyorum.

mığara.adamları.filmleri: Sevgili arayıcım... Bilemiyorum...

Noktaları birleştirerek teletabi yapma oyunu: Şu teletabilerin alet olmadığı emperyal öğe kaldı mı acaba? böyle bir oyun da çıktıysa daha nereye gider bu iş bilemiyorum. yakında burger king te oyuncakları da verilir tam olur.

off aradım şarkıyı bulamıyorum: Offf ulan offff be arayıcım. Doldur bir kadeh daha.

Parliamentin tadı değişti: Ah be arayıcım, haklısın. Artık o eski parliament kalmadı. Bozdu kendini. Bu dünyaya çocuk getirmek istemiyorum aşamasına geçmeni sabırsızlıkla bekliyorum.

porno karamelli ve koca göt: Bu fanteziye hayran kaldım. nasıl bir şeyler canlandırıyor kafasında arayıcım merak içerisinde nutella yiyorum. Birazdan da karamelli bir şeyler yiyeceğim.

rüyada uçağın takla atıp suya düşmesi: Kısa sürede, iş hayatınızda büyük dengesizlikler olacağına delalettir sevgili arayıcım. Aman dikkat edesin.

rüyalardaki mucizeler gerçek olabilirmi: Neden olmasın?

sanki hayatım kısa olackamış gibi: Sevgili arayıcım, yanaklarını sıkmak istiyorum iznin olursa. Zamanın kıslaığı ve uzunluğu görecelidir, bence iyi bir hayatın olacak.

seksi türkiye deki sevişmeler: Ülkemiz gerçekten çok seksi ve bu anlamda kendi kendine yetebilen sekiz ülkeden biri olarak dünyada öne çıkıyor. Lütfen seksi Türkiye'den sevişmeleri kimse gizlemesin.

Sezen aksu markizde oturmuş: Sakin sakin oturmuş ve başka bir oturanı izliyormuş seyrederken zamanı gözlerinde tozlarla...

Sezen Aksu titriyor ellerim: Sevgili arayıcılarım; bakın bu parçanın ısrarla sezen hanıma ait oluğunu sanıyorsunuz fakat yanılıyorsunuz. Lütfen ben yazayım da artık bu konu burada çözülsün. Bu şarkı Bendeniz'in Ağlayayım mı isimli şarkısıdır. Öyle arayıp dinleyin, yeter lan yeter bu kaçıncı yanlış araması mevzubahis parçanın.

sukubilerin arkadaşlarıişsinden: Bu hangi dilde acaba?

tekirdağ çorlu gece kıyafeti alıcam nereden: Merak ediyorum acaba google bunun üzerine nasıl bir cevap vermesini bekliyorsun. "Tamam ablacım hemen şuraya git orada bulursun, bu arada erik gibiymişsin kütür kütür" demesini mi bekliyor acaba? Nerden alıcam lan nereden çabuk cevap ver google. Çabuk lan it! Üzülüyorum böyle olunca, hor görmeyin çocuğu lütfen.

telefon numarası bırakan orospular: oooff offf.

teletabi kalbinden izleme: Eskiden bir matematik hocamız vardı. Kısmı integrasyon alırken "gönül gözüyle görüyoruz burada lnx olacağını" derdi. Herhalde öyle bir şey teletabi kalbinden izlemek. Oysa ki özgürlüğü seçmek, başka dipsiler görmek, bir teletabiyi tam kalbinden vurup gitmek var, aklımda.

teletabilerin dayanağı: Bu postuma ulaştığın için çok üzüldüm sevgili arayıcım. Çok eğlenmiştim o filmi yaparken ben ama.

uzaylılarla teletabi kurmak: Yok artık daha neler!

5 yorum:

NoSTATIC dedi ki...

Allahım sana geliyorumm.Bu postu sinirim bozuldukça okuyacağım artık.Ben ben değilim artık.Onlar nasıl aramalar yahu?!geçen ayki daha iyiydi..sinirim oynadı,gözüm seğirdi.."ağzım ayrıldı gülmekten neden acaba,bu teletabi adamı öldürür" yazıp aratacağım şimdi..du..

NoSTATIC dedi ki...

yazdım arattım valla :)

teletabi dedi ki...

eheheh ne çıktı :)

NoSTATIC dedi ki...

yüzüme tükürdü şerefsiz:)

teletabi dedi ki...

fkaslkjfjskdafjadslkff

halbuse google kendisiyle muhabbet eden kullanıcıları çok seviyor sanıyordum böhü. yıkıldı dünyam, ziyan oldum ziyan :)