24 Ağustos 2009 Pazartesi

Ödül

Merhabalar efendim. Bir süredir yazmıyordum. Bir süre daha yazmamayı eya nadiren yazmayı düşünüyorum. Bu esnada segili S beni hatırlayıp bir ödül ermiş şahsıma. ödülün ismi kreative blogger. Neden creative ya da kreatif değil de kreativ onu bilemedim ama öncelikle bu ödülü gönereceğim yedi kişiseçmem gerekmekte. hemen seçeyim;

* Yakın zamanda Atina'da bir konsere çılgın atarken görmek istediğim Marika
* Ama bulut bu demek istediğim B.
* her daim severek okuduğum renklikalem ve onun pek şahane müzik blogu.
* İçimden geldiği gibinin renkli bilgilerle dolu blogu
* Ödülü gönderen olmasına rağmen, S. (recursive bir şeye doğru gider bu. Laf açılmışken recursie fonksiyon yazmak programlama dilinde en sevdiğim hadiselerden biridir.)
* pek güzel şiirlerden seçmeleriyle deep sound
* Elbette os. S ona ödül göndermişti ama ben de gönderiyorum :) Hem penaltı hem gol ulan!

İkinci olarak kendimiz hakkında yedi ilginç şey yazmamız istenmiş.

1- Maydonoz yiyemediğimi biliyor muydunuz?

2- Zaman zaman kafama göre televizyon yayın akışlarını düzenlediğimi biliyor muydunuz?

3- Bir duygunun müziksiz eksik kaldığını düşündüğümden her haleti ruhiyeme göre mutlak müzik dinlediğimi biliyor muydunuz?

4- Lahana'ya bayıldığımı bilin artık 10 kere yazdım buraya :)

5- Yolculuk etmeyi çok sevdiğimi biliyor muydunuz?

6- telefonla iki üç dakikadan fazla konuşamadığımı biliyor muydunuz? Sevdiceklerimle bile konuşma rekorum maksimum altı dakikadır.

7- 7 Aralık tarihinin bir tür dönüm noktası olabileceğini düşündüğümü biliyor muydunuz?

yaa yaa işte böyle

8 yorum:

y. dedi ki...

aldım cebime koydum,tembelim ,geç yazarım.maydonoz yiyememek ne demek?hani sevmiyorum mu,yiyince sıtmaya tutulmuş gibi oluyorum durumu mu?

teletabi dedi ki...

sevmiyorum, nefret ediyorum, yiyince kusmaya teşne oluyorum. :)

ஐ๑renklikalem dedi ki...

benim maydanoz nefretim geçmişe dayanmakla bikaç yıldır her nasıl olduysa çılgın gibi limonlayıp tuzlayıp maydanoz yiyorum üstünüze afiyet=) ve bu sadece bi kebapçının zoruyla ve hatta sayesinde demeliyim.

ödül içün mercilerden bi demet sunarım. bi de şeye çok güldüm, kreativ jkdjshfnjkd :D

kreativ ödülleri paslıcam tez vakitte ben de. selam ederim cancağızım.

teletabi dedi ki...

hiçbir kabapçının bana maydonozu sevdirebileceğini sanmıyorum.

rica ederim efenim elbette ödüllendirileceksiniz. bir de hangi mercilerden o emet acaba karar mercii mi? şeklinde bir iğrenç espri de kendi blogumda yapayım. dlfdslakf

kreativ olayını öğrenim ya. almancaymış galiba:)

ஐ๑renklikalem dedi ki...

mercilere çok güldüm ya=)) zira korkunç bi şekilde anlamam zaman aldı -itiraf ediyorum! bu da herşeyden hepsinden büyük bi iğrençlik oldu sanıyorum. sdfnhjab

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

bir süredir yoktun teletabi...
Demek birödülde senden geldi teşekkür ediyorum.Yalnız geçen haftalarda yazmıştım bunu izin verirsen senide ekleyeceğim.sağlıcakla kal...

teletabi dedi ki...

@içimden geldiği gibi: Aslında buralardaydım lakin yazmıyordum. Kısfmet ne edelim o halde. teşekkür ederim, siz de sağlıcakla kalınız efenim..

@renklikalem: dlkfskldşfkslş olur öyle dlfskdlşa

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

geç gördüğüm için kusura bakmadın umarım...Kolay gelsin.
http://icimdengeldigigibii.blogspot.com/2009/08/aslinda-odul-hepimizin.html