1 Ekim 2009 Perşembe

Well... Back Again

Efenim herkese merhabalar. Uzun süredir yazmıyordum. Bu süre içerisinde bayram vesilesiyle yeniden memlekte gidip iki haftalık bir dönem geçirdim. Aslında döndükten sonraki ilk yazıyı memlekete dair yazacaktım lakin yazma denemelerimde kendimi tatmin edici bir dile ulaşamaığım için şimdilik öteledim bu mevzuyu. O nedenle bayramdan notlar alt başlıklı memleket metinli mevzulardan bahsetmeden, son günlerde gözüme, kulağıma, kafama takılan konulara eğileceğim. anam bu ne formal bir girişti böyle. giriş paragrafı yazmayı becerebilsem direk öykü kitabı çıkarma çalışmalarına başlayacağım zaten. dlşsfsdaklf

Bir öykü veya bloga bir yazı dahi yazarken, geriye dönüp silmişliğim veya düzeltmişliğim çok nadirdir. bu nedenle bir çok yazımı tekrar okuyunca belli başlı cümle düşüklükleri arada gözüme çarpıyor.

Sevgili S can bir insandır! Müzik hakkında konuşmayı pek seviyorum kendisiyle. Gözlemlediğim şeyleri, anlayacağını bilerek anlatabiliyorum. bu gerçekten muazzam bir olaydır. Anlattığınız bir mevzuyu karşıdakinin anlamadığını veya ilgilenmediğini hisettiğinizde nasıl şevk kaybolur bilirsiniz. İşte S ile müzik hakkında konuşurken bu hiç olmuyor. Aynı yerlerine takıldığımız o kadar parça var ki say say bitmez. Ayrıca bir tür kozmik bağ ile bu mevzuda bağlı olduğumuza kanaat getirdim ben geçenlerde. Örneğin aklımdan geçen bir şarkıyı online olur olmaz sorması gibi. bunun olabilme ihtimali nedir ki?

Beyoğlu sahaf festivali 2009 kapsamında Takim Gezi Park'na uğradım bugün. fırsatınız varken görmenizi tavsiye ederim. Pek güzel çizgi roman albümleri bulup aldım. Bir de almak istediğim bir seyehatname vardı lakin bir de baktım ki paramı tüketmişim ala ala.

harcamalara dikkat etmek gerekiyor efenim. Daha filmekimi var önümüzde. Biletler 3 ekimde emek sineması ve biletix gişelerinde satışta olacak. Hafta içi gündüz seansları (11:00 - 13:30 - 16:00) yine 3,5 tl olurken 19:00 seasnları ve hafta sonu seasnları 12-8 tl olacak. 21:30 gala seansları ise 15 tl. Programa göz atmak için şu adrese uğrayablirsiniz.

Öte yandan bu hafta memleketten döner dönmez her türlü sanatsal ortama atasım geldi kendimi nedense. Uzun süreir görmek istediğim Pera müzesindeki Osmanlı'da denizcilik konulu sergiye de yarın uğramak niyetindeyim.

That said..;

Bu günlerde Whopper'ın sarsılmaz liderliği sarsılmaya başladı sanki gözümde. Steakhouse'a alşınca tekrar whopper yediğimde bir tatsızlık hissettim. haşa huzurdan diyeyim. tövbe yarabbim tövbe. Sen beni affet yareppim dinimiz amin.

Ayrıca geçenlerde "A seni mcDonald's tan çıkarken görmüşler" denince başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Mevzu şu ki; ne big mac ne de yediğim herhangi bir McDonald's menüsü kesinlikle muadil burger King ürünlerinin yanına yaklaşamazken fikirlerimi 1.75 tl'lik köftelim değiştirdi. Geçenlerde aldığım bu ürünü acaip beğendim. gizli gizli gidip alıyorum şimdi. Mc Donald'sın yerlerde sürünen kredi notunu vasat altına yükseltti bu ufacık tefecik burger...Moody's gibi hissettim kendimi.

B+'dan A--'ye yükselen kredi notu gibi hiyerarşisini pek çözemediğim bu sıralamanın en güzel örneklerinden biri Kırkpınar güreşlerinde var. Baş-başaltı-tozkoparan-büyük-büyük orta büyük- küçük orta küçük gibi isimleri var kategorilerin.

Bugün sahaf festivalinde birini gördüm. Tanıdığım bir sima lakin nereden tanıdığımı bir türlü çıkaramadım. bir süre düşünerek kafayı yedim diyebilirim. Başım önde kaptırıp eve gelmişim o düşüncelerle.

Klavyemin S ve D tuşları iyi basmıyor.

Sözlükte bir şeyler olmuş sanki yokken. Bir taciz mevzusudur gidiyor.

herkese iyi akşamlar diliyorum efenim.

Hiç yorum yok: