11 Ağustos 2009 Salı

Umutsuz Final...

Gunes acmis
Gokyuzu piril piril
Bahar geldi diyenlerle
Yolum ayrildi benim

Karanlik coktu gozlerimin perdesine
Sagim solum sizliyor
Kan agliyor kanimin her damlasi
Ben agliyorum kendimi
Gozlerimden dusuyorum
Havayi karanlik goruyorum
Kemanlar taksim geciyor nefesimle
Ve defalarca oluyorum
Her soluk alis veriste


Sevmek ne guzel
Ne guzel kalbin
Fonda dogac atmasi diyenlere
Sozum kalmadi benim

Basiretim adak agaclarina baglandi ....!
Sorularimin
Soru isaretlerini zincir yaptim
Verilen sozlerin dagina tirmaniyorum
Bu kadar kolaymiydi diyorum
Peki kolay nedir diye soruyorum kendime
Zoru icimde buyuttugumdendir
Kolaylar kolayliktan cikmis diyorum

Gokten dusen elmanin
Iki yarisini ayri dusunemem
Diyenlerle
Isim kalmadi benim

Kalbim oteki yarisindan ayrilmis
Kor sokaklarda esini ariyor
Mantigim hayretime guluyor
Ve icim kendime guvenmiyor artik....!
Ben bunu bilir bunu soylerim
Zaman sarap gibi akiverirken
Cocugunmus gibi oluveriyor sevdigin
Ve ayrilik vakti gelince
Daha da cok koyar adama derim ...!

Yalanlar aleminde
Tanimadigim nemli gozlere
Verecek umudum kalmadi benim .....!

Gurcan Yurt

Hiç yorum yok: