15 Ağustos 2008 Cuma

Orospu Bir Anının İtirafları

-Neden bir anı orospu olur?
-Bilmem...ama ben kendim seçtim..Öyle güzel bir anı oldugum söylenir ki; beni başkaları da tatsın isterim..Aslında sacmalıyorum...Türk filmi klişeleri gibi işte "seni bu hayattan çekip kurtaracagım" sözüne inanışım ve sonunda orospu oluşum.."tüm özlemlerimiz bitecek"..
-Aslında çok güzel görünüyorsun..Seni yaşamak çok şeyi olmalı bir bireyin..
-Evet,güzel oldugumu biliyorum..Bir kez düzen,tekrar tekrar tatmak ister beni..Oysa sanırım ben kendimi sadece ondan bir iz bulabilmek için becertiyorum...
-Ondan?
-Beni bana ilk kez yaşatan işte..Bilmiyorum,belki onun için kabak tadı vermiş orospu anılardan biriydim sadece..Ama ilkti işte..İlk kez bu kadar güzeldim..En saftım..
-Ne oldu ki?
-Bilmem ben biraz kirlendim sanırım..Ama aramaktayım halihazırda onu.."tüm özlemlerimiz bitecek.." O anıyı..Kendimi düzdürmem bu yüzdendir belki de..O..Başka bir tende onu yaşamaya çalışmak..Lakin her ten bir o kadar farklı ve bir o kadar yakın ona..Beni ilk kez yaşayanlar..Yine aynı söz "tüm özlemlerimiz bitecek.." "artık orospu olmuş bir anıya aşık olunmaz" kuralını bilmiyorlar galiba..
-Ne var ki sende bu kadar?her gören her yaşayan bir daha istiyor..
-Hayal var..Hayal etmek...rüya görmek..şarkı var..battaniye var..Bir göğsün bogulması var..gün var..gece var...En sonunda gerçeklik var...tabi sonuna kadar boşalmazsa karşı taraf...
-Peki o kaldı mı sonuna kadar?
-O kaldı,ama ben erken boşaldım..ilk orgazm işte...Bu şarkıyı bilir misin sen "yak hadi durma..senin bu küller..bana sen lazımsın.." peki bunu "sözün şiirlerin mükemmelidir..senden başkasını seven delidir.."..Listenin ilk şarkıları bunlar...ilk...orospuluk işte sonrası..bir anının orospuluğu..sonrasında her yaşayana bir şarkı sectirdim içimden..ya da ben sectim onlar için..onlar da tasdik ettiler..Bir anıyı değerli ve unutulmaz ve sonsuz kılandır şarkı..Boşver saçmalıyorum muntazaman..Ha bu arada,sen fin dilinde güneş ne demektir bilir misin?
-Maalesef
-Ben de öyle tahmin etmiştim...Bir şansımı deneyeyim dedim yine de...Hadi soyun sen takma kafana söylediklerimi..soyun..Beni yaşıyorken bunları düşünmezsin..Profesyonel oluyor zamanla anılar..

Hiç yorum yok: