6 Eylül 2008 Cumartesi

Ankara'da bir kaç gün



geçen nisan ayına kadar gitmediğim lakin buna rağmen gitmeyi pek fazla istediğim yerlerden biri idi Ankara. Gittim gördüm ve orada geçirdiğim haftasonu tek bir kötü anı bile içermeden geri döndü bana. elbette ki bunu sağlayan pek sevdiğim Marika idi. O yüzden Ankara hep aklımda ve gönlümde, gözümde harika bir şehir olarak yer eder. Her ne kadar kendisi sözlükten ayrılmış olsa da ve bu kararına derin saygı duysam da her şeye rağmen kalmasını yeğlediğim marika ile uzun süreli tren yolculuğunun -aklıma sıkça orhan veli gelerek elbette- ardından güzel bir kahvaltı masasında iken görüştük. Sonrası gez toz dolaş eğlen sohbet et. Ve hep mutlu ol şeklinde geçti. Dolu dolu bir haftasonu idi. nitekim bu dolu doluluk Ankara yı özlemeyi arttırıyor elbette. Gelecek ziyarete dair kısa planlar yaptık. Ankara da gelecke ziyaretimde neler olacak;

+ben de seni sinir edeyim çok gri bu şehir hede hödö diyerek
-döverim
+hatta
+kahve dünyasında french press i sıkarken kahveleri dökelim
-zuahahahaha
-ve dahi
-saçma bir şeye aynı anda gülerken dikkatleri üzerimize çekelim
+fsdalfksdlşfas
+kugulu parkta iki bira çakıp kendimize geelim
-bir kelime bir çağrışım oynarken banktan düşelim
+eeheh
+ bir kelime bir çagrışım saatlerce sürsün
-evet sürsün
+sen servisi ucu ucuna yakala
-sen de aşti'nn yolunu bulama

+deniz baykal reklamlarında valla mı yazsın
-ahahahaha
+r.t.e reklamında kafasının ortasında atatürk posteri koysunlar
-anıtkabir'de fotoğraf makinesinin pili bitsin
+anıtkabir deki kuş kafeslerine dokunabilelim
-anıtkabir'de askerler nutuk çeksin dinlerken dalga geçelim
+aslanlı yol tadilatta olmasın
- di mi fera ferah yürümek varken
+evet
+istasyon dan sıhhıyeyi yine böyle rahatça bulabileyim
+ilk görüştüğümüz yerdkei garsonlar suratsız olmasın
-yine sezon açıkken gel bir oyun daha izleyelim
-beni tut sahneye fırlamayayım
+oyunu izlerken iki günlük uykusuzluk olmasın
-ha evet daha dinlenmiş olalım mümkünse
+oteldeki odanın elektriklerini nasıl açacagımı bileyim

+ha bir de pazar günü birbirimizi bulabilelim
+ben yukarı sen aşağı dolaşmayalım buluşma yeri etrafında
-ha evet bir de cumartesi gecesi alkol var mı gençler diyen park görevlileri olmasın
+olmasın ki iki bira çakabilelim
-elbette
+kıtırr da da iki bira çakalım
-sonra her bağrışmayı gol sanmayalım

+ego otobüsleri metroları ile ilgili bencillik tandaslı kelime oyunları ile siyasi laf geçirme yapalım
-büyükşehr bencillik yapıyor deyip yan çizelim

-ilk gezimizin teması tarihi yerler idi, ikincisi de doğal güzellikler olsun
-hacettepe'de piknik yapalım
+gittiğimiz oyun bile tarihiydi
-he ya
+şimdiki de pastoral olsun
-evet evet
-böyle köy hayatı filan
+evet evet
-şahane yahu ehuehue

+yedinci caddede kahve dünyası yakınlarında sigara satılan yeri daha kolay bulabileyim
-haa evet on saat dolanma mümkünse
-sonra o arka bahçeye sızalım otururken
+ehehe evet kesinlikle
-oturup kaldıydık yahu
+şş bize buraya servis yapı diyleim
-sonra etrafta rezil kahkahalar atan teyzelerle dalga geçelim
+dlşkfsdlfksafld
+teyzenin müthiş dekoltesine laf edelim
-ehehehe evet
-biz iki oturuşumuzda da kahve döktüydük di mi
+yok gece oturdugumuzda döktük
+ben - sen - ben kombosu şeklinde
-ya sanki gündüz de döktüydük gibime geldi
+valla hatırlayamadım ben
-pasaklıyız vesselam

+tiyatrodan dönerken otobüsteki o elektrik cızırtı olmasın
+çınlama
-off evet kulaklarımız çınlıyor gibi olmasın
-kuğulu'daki çeşme hakkında rivayetler uyduralım
+hikayesini yazalım hemen

-ben yine şehir rehberi olayım
+elbette
+mihmandar
-devlet daireleri hakkında olur olmadık şeyler söyleyelim
+ehehe
+avusturya yine nasibini alsın
-tabi ki
-sonra güpeündüz trafikte mahsur kalmayalım
+kale den dönüşte doğru otobüsü bulabilelim
-dolmuşa binmiştik di mi o zaman
+evet
-ehehe
-sonra kalenin tepesinde efil efil esen rüzgarlar olsun
+evet..ankara yı şöyle bir güzel görelim
-bu sefer daha çok gezelim
+evet..

Özledim yahu Ankara'yı. ama çok gri lskdfkldasjfldsajfksaklfksalf

3 yorum:

marikaki dedi ki...

son aldığımız haberlere göre ankara'ma gri diyenin dili taş oluyor sayın seyirciler. ehehe :) sen gel yine, hem daha gezeceğimiz çok yer var. fotoğraflara bakarken yarıldım yine,
-valla mı?
ee paşa kahvaltısı vardı bi de, cici bey miydi yoksa :P ya bu arada düşündüm düşündüm de biz avusturya'ya neden giydirmiştik, neydi ehuehue :D

teletabi dedi ki...

cicibey di galiba ya. paşa bey de olabilir :) avusturya ya büyükelçiliklerin yanından geçerken giydirdik. muhtemelen bahçesindeki bir şeyden dolayıydı eheheh. şu cici bey kahvaltısını yeniden yapmak ister deli gönül. :)

marikaki dedi ki...

cici bey ile paşa baba kahvaltıları mı vardı, paşalı kısmından o kadar emin değilim :) ne demek efenim, istediğiniz kahvaltı olsun :) avusturya'ya ne giydirdiğimizi hala merak ediyorum,bi şeyler dediydik evet ama ne? bi de müzeler kısmı apayrı bi hikaye olur muhtemelen :)