2 Temmuz 2009 Perşembe

17-18-19-20-21 Ocak 1997

17 Ocak 1997 Cuma

Bugün sinemaya gidicektik. Gittikte ben Gürkan, Özgür beraber gittik. Kızlar da geldiler. Striptease vardı.(Yuh! Yuh ki ne yuh! Takıldığı hatunları Striptease filmine götüren orta okul çocuğu) Çok güzeldi. Gürkanla beraber özel konulardan konuştuk. Akşam üstünde anneannemlere iftar yemeğine geldik. Yedik.
Ve bugün benim doğum günümün bir önceki günü. Ablam çok güzel hediye almış. Robot ve bu günlüğü o hediye etti. Bundan sonra önemli olayları ve sırları bu deftere dökeceğim

18 Ocak 1997 Cumartesi
Bugün cmt. Benim doğum günüm. Biliyormusunuz şu anda saat 08.38. Pazartesi günü Duygunun doğumgünü. Ona bir hediye almak isterdim fekat pazartesi günü inşallah gürkanla beraber doğum gününü kutlayacağız. Aslında Duygu çok hoşuma gitmiyor. Hoşuma giden Burcu oda Perşembe günü ing.den “1” aldım diye ağladı. Dayanamam hiç bende ağlayacaktım. Sonra okula gelmedi inşallah pazartesi gelir.

19 Ocak 1997 Pazar
Dün 2 arabasında köye geldim. Akşamı burada geçirdim. Bayağıda eğlendim. Şu Pazar sayfalarını niye böyle küçük yapıyorlar. Bazı zaman çok yazacağım geliyor.
Burcu’yu tanıtmak istiyorum. Eğer sayfa yetmezse çizim yerine, oda yetmezse 20 ocağa yazacağım.
Çizim Yeri;
“burcu gerçekten güzel bir kız. Sarı saçlı beyaz tenli, gözlüklü olsa bile yine çok güzel. “(Çok güzel tanıtmışsın aferin. Gözlüklü ama olsun diyerek de bu kadar ezilir karşıdaki kişi. Salak herif)
Devamı yarın

20 Ocak 1997 Pazartesi
Bugün duygu’nun doğum günü. Duygu’nun doğum gününü kutladık. Ama o her şeyin gizli kalmasını istiyordu.(Sanki devlet sırrı mübarek!) Özgür bana kızmış, bilmiyorum nedenini. Akşam ise öyle bir hyecan yaşadım ki nasıl mı? Cuma günü Gökhan okula gelmemişti. “250.000” liralar bugün getirilecekti. Aradım ama bulamadım. Neyse onun parasını da ben verdim.
Gökçen akşam ZEYNA’yı seyretmiş.(Burada yine araya gireyim. O vakitler feci biçimde Zeyna haranıydım. hatta günlüğün ilk sayfasında gazete köşelerinden kestiğim fotoğrafları bile var. öyle böyle değil ama taparcasına hastasıydım.) “Çok güzel” dedi. Bende tebrik ettim.
Şu anda saat 19.32. Burcu’yu tanıtmaya devam edeyim. Burcu’ya nasıl kabimin ısındığını anlatayım. Daha geçen sene ısındı. Bir ara ben Gökhan ile oturuyordum. Burcu’larda bizim yan sıramızdaydı. Onlarla konuştukça daha iyi tanıyordum. Yarın devam edeceğim. Ayrıca Zeyna’yı da yarın anlatacağım.

21 Ocak 1997 Salı
Bugün gürkan’la sinemaya gitmeye karar verdik. Cuma günü “Moll flanders(Sıra dışı bir kadın)” var.
Türkçe öğretmenimiz bugün yine gelmedi. Boş derste birini gördüm. Bizim sınıftan Yasemin’i(Hani lan burcu burcu diyordun? Bir günde soğudun mu). Birbirimize sadece boş derste değil her derste bakmaya başladık. Benimle ilgileniyor. Bende ona bir yakınlık duymaya başladım.
Şu anda saat 20.41. bu sene daha soğuk başladı bana Burcu. Ama ben aramızı yumuşattım tekrar konuşuyoruz. Şunla(Hoşlandığın kızdan "şu" diye bahset. Aferin) bu sene konuşmamız Sinema sayesinde onunla hep aynı filmleri seyrediyoruz. Dahada ısındık bu yüzden şimdi aramız hafif açılıyor. Onuda(bir tane bile doğru da yazımı olmaz mı yahu!) yarın yazacağım.

6 yorum:

ஐ๑renklikalem dedi ki...

hah! hah hah! hahahahsaddhgva ben de bi ara eski günlüklerimi atıcam diye tutturmuştum babam da köşe bucak saklamıştı benden günlüklerimi. allahtan ki saklamış da atmamışım. bi de kilitli olayı vardı ya onların anahtarı nerde acaba.. çok eğlendim okurken, benimkileri de nerede iseler çıakrtmam farz oldu şimdi:)) bi kızın günlüğü çok daha yaratıcı olabiliyo her iddiasına varım=))

hoşgeldin yazlıkçı!:p

os dedi ki...

şahane diye bir çalışma bu ya..
pazar'ın küçüklüğünün yarattığı sorun :/
aman tanrım yaa !
neyse ben burcu'yu tanıtmaya devam edeyim gjmverofcverds

cerenimiss dedi ki...

ya superrrrrrrrrrrrrrr :))))))
ya nerdesin sen yaaa özledik ailecee ;(

teletabi dedi ki...

@renklikalem: henüz gelmedim:) Kilitli günlük de bambaşka bir alem yahu.!

@os: çok küçükmüş yahu pazarlar lksdklşfslşkdfklşa. pazar şarkısı geleneğinin kökeni buymuş demek ki ldfklşsalşdkf

@ceren: biz de sizleri özledik efenim. :) coming soon :)

GüLCaN dedi ki...

yaa hep yarın anlatacağım yarın anlatırım.. bi türlü anlatamamışsın Burcu'yu.. Belliydi zaten Yasemin'e yöneleceğin :))

bu arada arkadaşın zeyna'yı izleyip beğendiği için mi tebrik etmişsin? :))

teletabi dedi ki...

Evet kesinlikle. zeyne izleyip beğenmek tebrik edilmesi gereken bir şey. dlşkflşdsaflkşasdşl