6 Temmuz 2009 Pazartesi

30-31 Ocak 7-8-9-10-11 Şubat 1997

30 Ocak 1997 Perşembe
Çok üzgünüm, Pazar,pzt,Salı,çrş yazamadım serdar abimler bizde idi. Onlarla çok oyunlar oynadık. Hatice’yi kızdırdım. Hatice bugün kendini götürttürdü. Neyse bugün bana bayramlık almaya gittik. Herkes çok yakışıklısın diye söyledi. İnşallah bayramda onları giyerim. Dün akşam yine zeyna vardı. Kaçarmı seyrettim. Ben gökçen’e aşık oldum gibi geliyor(Yahu arkadaş bir gün Zeyna var dedi diye iki günde dibin düşmüş). Onu çok özledim.

31 Ocak 1997 Cuma
merhaba bu sabah sahura kalkınca uykum gelmedi. Bende uyumadım..
şu anda saat 10:35 bugün 2 arabasında köye gideceğiz. Aklıma gelmişken dün küçük cep radyolarından aldım. Çok güzel. Bugün çarşıya çıktık. Köye gideceğiz.bugün sinemaya gittik. “The Fan- Fanatik” vardı. Orada bizim kurtuluştan Seher’i görüm. Sonra köye geldik. Sizlerden 7 şubata kadar uzak kalacağım(klsaklsfklşsflşk lkşsdfklşsdflkşas günlüğüne televizyon izleyicisi muamelesi yaparsan büyüyünce ne olacagın belli oluyor.).

7 Şubat 1997 Cuma
Merhaba sizlerden ayrı kaldığım sürece Şaban bize geldi. Ve okul önüne oynadık. Bugün Arif abimde bize geldi. Neyse bugün eftaller bize geldi(Herkes de bize gelmiş). Oynadık. Beyzbol oynadık. Çok güzeldi(Kapitalizmin tatlı yüzü, yamacıma geeel! kuralları nasıl koydunuz merak ettim şimdi.. eski ben!). Sonra Gökhan kızdı gitti. Sonra turnuva yaptık. Ben yendim. Bu akşam Kanal D bayağı düzeldi. İşler iyi gitti bugün. Şansım dönmeye başladı.

8 Şubat 1997 Cumartesi
Bugün bayram öncesi olduğu için arkadaşlarımın çoğu oruçlu idi. Neyse yarın bayram. Bayramda inşallah saat 10.00 da çıkmayı düşünüyorum. Yarın bir şey yapacağız. Yoldan birini tutacağız “ya şekeri ya paranı” diyeceğiz. Bir şey vermezse döveceğiz.(Arkadaş sosyopat mısınız psikopat mı?)
Bugün babam bana bir saat aldı. Çokşık. Su geçirmez..
Bu akşam davulla gezildi. Ben gezmedim.

9 Şubat 1997 Pazar
bugün bayramın birinci günü bu sabah bayram namazına gittik. Geldik. Sonra gezmeye çıktık. Gezdik. Gökhan’ı köpek ısıracaktı. Osmanların köpeği. Bugün kaza oldu. Ali abime araba çarpmış. Motorsikletle giderken. Sonra kolu krılmış. Edirne’ye götürdüler. Sonra bizde otobüsle Edirne’ye geldik. Ali abimi ameliyat etmişler.

10 Şubat 1997 Pazartesi
Dün ameliyat olan Ali abim bugün bayağı iyiydi. Bugün hastaneye gittik. Ali abim iyiydi. Saat 13.00 e kadar gidicekti. Sonra ben ali ağabeymle annesinin babasının fotoğraflarını çektim. Sonra eve geldik. Babam şirketten bir araba almış. Çok acaip. Küçücük. Sonra şabanların evine geldik. Orda cigarettes içtik. Sonra saat 14.45 sıralarında köye geldik. Şaban ve arif abim bu akşam bizde kalacaklar idi. Bugün bir kız gördük bayağı güzeldi. O yine bize akraba çıktı.(Yeter lan, burcu, duygu yasemin gökçen ile idare et işte!) Alaaddin’in ablalarını kızdırdık.
Bu akşam serdar abimler bize yemeğe geldi. Serdar abimde kelime oyunu vardı. Oynadık…

11 Şubat 1997 Salı
Bugün bayramın son günü. Bu sabah biraz oynadık. Ondan sonra gezmeye çıktık.
Reklam: Enayi dangalak yazıları…Bayramda kimler rezil oldu. Nasıl kavga çıkacaktı….AZ SONRA
(ooooooo! kanında televizyonculuk var adamın arkadaş)
Bugün oldukça para harcadım. Neyse..bugün 3 kadar sigara içmişimdir. Mehmet almış bizde içtik.
Reklam: Enayi dangalak yazıları…Bayramda kimler rezil oldu..Nasıl kavga çıkacaktı..nurcan’ın talibi kim? AZ SONRA
Bugün Necati’ler geldi. Hoşgedin dedim konuştuk. Onlar muratçalıya düşmanmış kavga edecektiler. Muratçalılılar onların mahallesinde tabanca atmışlar. Fakat sonra kavgayı ayırdılar.
Akşam “enayi dangalak” diye yazılar yazdık. Bugün onları bazı insanların arkasına asacaktık. Sonra vazgeçip yırttık.
Reklam: Nurcan’ın talibi kim…AZ SONRA
Nurcan’a da bugün bir erkek arkadaşlık teklif etti. Nurcan buna sıcak bakıyor. Ama bakalım ne olacak. Şabanlar yine bizde

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk okuduğumda bu da ne diyip bişey anlamadığımdan taa sayfanın en altından başladım okumaya.

çok güldüm çok. şu araya alınan reklamlara da bayıldım.

teletabi dedi ki...

:)
İleri günlere dair kayıtlarımda bu reklamların daha ileri bir seviyesi var lsfklşdsflaşs