20 Nisan 2009 Pazartesi

Kısa Kısa..

*Pekala... efenim film festivali bitti. Bu son gün de iki filme biletim olmasına rağmen, Beşiktaş - Bursaspor maçına bilet bulamamam neticesine içimdeki futbol aşkını demlendirmek için Maltepespor - İstanbulspor maçını izlemeye Maltepe'ye gittim ben de. elbette o maça bahis yapmış olmamın etkisi büyüktü ta taksimden kalkıp maltepe ye ikinci lig klasman(jurgen klinsmaaan) grubu maçını izlemeye gitmiş olmakta. Maltepe'nin bende hatırası pek büyüktür. Dolu dolu bir çok haftasonum geçmiştir bir kaç yıl önce orada..Hani film festivalinin reklamında diyor ya efenim "bazı şeylerin kalıcı olduğunu bilmek güzel" diye, bugün maçtan sonra Maltepe'de dolaşırken tanıdık yerleri görmek de "güzel" hissettirdi.

* Öte yandan futbolla ilgili olarak, erkekler üzerinde genelleyerek "ne zevk alıyorsunuz 22 adamın bir topun peşinden koşmasından" sözünü kullanan fakat sonrasında küfür ettiğimde beni seksist olmakla itham eden seksistlerden pek hazzetmiyorum. Şimdi bunun ne alakası var ana konuyla bilmiyorum. Öyle söyleyesim geldi.

* Hayatında bir kez bile(banliyö treni bile olur) tren yolculuğu yapmamış insanlardan hafif çekiniyorum.

* Daha önce yazmışımdır belki ama bu ağa camiinin sokağındaki Beyoğlu Pastanesinin simitleri çoğunlukla pek bir leziz oluyor.

* Eskiden, çoğu korsanlardan olmak üzere satın aldığım Vcd leri buldum Edirne'ye gittiğimde. Pek bir mutlu oldum eski filmlerimi görmekten. Çoğunu aldığım günü bile hatırlıyorum.. Hayat, olmadık zamanda, garip ama huzurlu hislere yönlendirebilecek kadar heyecan verici bazen..

* Şebnem Dönmez nerelerde acaba. Onu bir dizide veya filmde izlemek isterdim.

* Soşo ligin son haftalarıan yine sıkıntılı girdi ama bizi heyecandan heyecana sürükleyerek ligue 1 de yine tutunacaklarına inanıyorum. Soşo ulan!

2 yorum:

y. dedi ki...

Lebon da iyiydir,çok güzel portakallı kıtır ve ay çöreği yapar .Parmağını yersin!

teletabi dedi ki...

hımm, denemeli hemen.