4 Mayıs 2009 Pazartesi

Sevdiğim Ufak tefek Şeyler #6

* İçini huzur kaplatan birisiyle geçen bir günün ardından, geri dönerken otobüs camına başı yaslayıp, hayatta olduğunu iliklerine kadar hissettiren nefesler almak..

* Romantik komedilerin klişeleri.

* Darmadağın evi, bir gazla toplayıp yeni halinden ve derli toplulugundan sonra, bu memnuniyet verici görüntüye bakarak içilen keyif çayı veya kahvesi ile sigara.

* Çok az rüzgarın kendini gösterdiği bir havada, herhangi bir cafede dışarıdaki masalarda oturmak. Yüze son derece naif biçimle çarpan rüzgar ile sıcağın karışımı..

* Bir şişe şarap ve Edith Piaf sesine ruhunu satmak.

3 yorum:

NN dedi ki...

ev toplamak ha! hiç benlik değil, sevmiyorum düzeni. düzensizlik içinde olmalı düzenim. ben öle mutluyum.

piaf'a hayır demem.

bir de yağmurda yürümek, yüzüne vuracak damlalar. rüzgarı sevmedim sevemedim.

y. dedi ki...

OOoo teletabi,toz alma kısmını geçersek ,çok romantik gördüm seni...

teletabi dedi ki...

@NN: Aslına bakılırsa zaten her türlü, düzensizlik içinde düzenden ibarettir durum bence. yağmurda yürümek konusunda katılıyorum, kapalı bir mekanda cam kenarında oturmak çok daha güzeldir bence.

@y: :)