17 Aralık 2008 Çarşamba

Boşluğa...

Zaman zaman, ne için mücadele verdiğimi bilemiyorum hayatta. Artık, zamanın hızlı geçmeye başladığı yaşlara geldiğimden belki de. Herkes der, bir gün gelecek alıp başımı gideceğim diye. Ben de öyle bir günün gelebileceğini düşünüyorum benim için. Fakat neden bugün değil de başka bir gün, neden şimdi bunlar aklımdan geçerken çıkıp gidemiyorum ceketimi alıp? Bir şey var...Kaybetmekten korktuğum bir şey. Ne olduğunu bilmiyorum ama onu kaybetmekten korkuyorum. Sorulsa neyin var ki kaybetmekten korkuyorsun diye ailem dışında gösterebileceğim bir şey yok. ama anlamlandıramadığım bir "şey" var, orada bir yerde ve ne olduğunu bilmiyorum. Sonra oğlak burcu karakteristiği geliyor aklıma. Sonra farkına varıyorum ki, ben herşeyi hazırlamadan kafama esip gidemeyeceğim hiç bir zaman. Her türlü olasılığa karşı ön planlar oluşturup öyle eyleme geçebileceğim ancak ve ilginç biçimde "işte, çekip gidiyorum başka diyarlara" deyip kendimi inandırmaya çalışacağım..O kaybetmemek için bir çok şeyi yapamadığım ve anlamlandıramadığım "şeyi""hissi" her neyse onu garantiye alıp ancak öyle yapabileceğim.. Eğer ne olduğunu bulabilirsem.................


4 yorum:

dizigunlukleri dedi ki...

Sezen Aksu'ları playlist'e sıralamışsan dönüş yok bu düşüncelerden bu gece sana. Bu duyguyu bırakmak için ilk önce media player'ı kapatıp sezen'den kurtulmalı, çok ağlatır bilirim.

yaşa gelince de, 24 yaşındasın yahu. zamanın hızlı geçmeye başladığı yaşlar da neyin nesi. bu sözler 40 yaşına gelince söylenmeli:)

Hem kaçıp gidip de ne yapacaksın, her yer aynı, hem gittiğin yerde şu andaki gibi seni seven dostların ve ailen yanında olacak mı ki, öyle düşün bir de.

Dedim ya, ilk önce Sezen'i sustur, gerisi gelir zaten :) İyi geceler.

teletabi dedi ki...

kaçıp gitmek bir tümevarım çarpanı aslında burada biraz. bir şey var ve özgüveni parçalıyor sürekli. bir de sezen aksu yu susturdugum vakit benim bittiğim vakittir....

os dedi ki...

sezen aksu'da süper bi ruh var !
hgvnefwdgsvedsgf
onu burada açıp polemiğe girmek istemiyorum..

o değilde, kaçıp gitmek kolay da, aklın burda kalmaması lazım.. e sadıcım o kadar şeyi hazırlayıp ayarladıktan, derdi tasayı bitirip kafayı rahatlattıktan sonra nereye gideceksin ? gittiğin yerde de uğraşma, koşturmaca...

yok öyle dağda bir kulübe evi falan.. geçsende uydunet alacaksın yine bahis yapıcaz, yine blog falan.. değişen bir şey olmayacak.. birisi evlenicek onun düğününe gideceksin, gitmesen ayıp..

o değil, tam senin dediğin şartlar olgunlaştığında aşık olacaksın adam.. bakkala sigara almaya gidesin olmayacak, sen bana çekip gitmekten bahsediyosun...

bi bok yapamayız biz, bi bokta olamayız.

hem bak moralim yerine geldi.. yetiştiremediğimiz kupon da yattı.. iyi ki oynamamışık la !
hjbnefwdshgverdfsg

teletabi dedi ki...

yetiştirdiğimiz kupon da yattı :) şu ugursuzluğu atabilsek üzerimizden kazanıcaz ardı ardına inanıyorum. rapidshare hesabı almamıza az kaldı! :)